Περιεχόμενα
Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης
Άρθρα (με διπλή κριτική αξιολόγηση)
Χρήστος Καρακόλης, Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Μάθημα των Θρησκευτικών και η αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Βίβλου στο σχολικό πρόγραμμα, 9-18.
Michael T. Buchanan-Adrian Lacey, Using Information and Communication Technology (ICT) to Facilitate Cognitive Engagement, 29-46.
Άγγελος Βαλλιανάτος, Επιμόρφωση θεολόγων-εκπαιδευτικών σε ελληνικό πλαίσιο με σκοπό τον αναστοχασμό, 47-60.
Γιώργος Γκρίλης, Οι θεολόγοι απέναντι στις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών. Μία πανελλήνια έρευνα, 61-82.
Ελένη Λιντζαροπούλου, Παιδαγωγική αξιοποίηση της πεζογραφίας της Ελένης Λαδιά στη Θρησκευτική Εκπαίδευση, 83-98.
Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
π. Ευάγγελος Μαρκαντώνης, «Από τη Δημιουργία του κόσμου στη Νέα Δημιουργία (Γένεση και Αποκάλυψη) – Η θέση του ανθρώπου σε μια απειλούμενη βιόσφαιρα», 99-122.
Μαρία Παζάρσκη, Μ-ΣΕΝΑΡΙΟ (χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών): «Η βυζαντινή εικόνα και η θεολογία της», 123-134.
Παρουσιάσεις, ανταποκρίσεις (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Γιώργος Μάλφας, 3η Πανελλήνια Συνάντηση Θεολόγων του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου «ΚΑΙΡΟΣ-για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης» [Αθήνα 6-8 Σεπτεμβρίου 2019], 135-142.
Κυριακή Αντικουλάνη-Δημήτριος Σαλονικίδης, Συμφιλιώνοντας πραγματικότητες στη Θρησκευτική Εκπαίδευση Ανταπόκριση από τo XIV συνέδριο του European Forum for Teachers of Religious Education (EFTRE), Δουβλίνο, 28-31 Αυγούστου 2019, 143-149.
Μπορείτε να διαβάσετε τα άρθρα σε μορφή pdf στην ιστοσελίδα του περιοδικού.